آموزش خوشنویسی

آموزش خوشنویسی من
در ابتدا باید به شما علاقه مندان و هنرجویان عزیز بگویم‌که درست است که تو هرکار یا هر رشته ای از هنر اعم از خطاطی،نقاشی ،موسیقی و غیره علاقه اهمیت داره ولی به نظر من و براساس پشتکار خودم‌طی این چند سال علاوه بر علاقه،پشتکار ‌و‌ممارست در تمرین خیلی خیلی مهم است،زیرا اگر فقط به صرف علاقه وارد هر زمینه کاری یا هر شاخه ای از هنر شوید بدون تمرین و تلاش امکانش کم‌ هست که به درجات عالی برسید ولی اگر علاقه به همراه پشتکار باشد من به شما قول می دهم که به درجات عالی خواهید رسید، زیرا تلاش و پشتکار مستلزم رسیدن ما به هدفمان است.این نکته هم را بدانید که زمان هم در هنر دخیل است.زمان باعث میشود هم تجربه کسب کنیم و در حرفمون حرفه ای بشیم.

آموزش خوشنویسی
آموزش خوشنویسی 09133518360

آموزش خوشنویسی من
من‌در وهله اول به هنر جویانم‌می گویم درخوشنویسی تمرکز اهمیت خاص خودشو داره و اگر ما به طور متوسط روزی یک ساعت با تمرکز و هدفمند تمرین داشته باشیم نتیجه بهتر و رضایت بخش از تمرین خود داریم.
در کلاسهای من آرامش خیلی حس میشود، من همیشه یه موزیک سنتی و عود در کلاس میگذارم که هنرجوهایم احساس معنوی داشته باشند تا علاوه بر یادگیری احساس عالی هم داشته باشند.

شاید این سوال در ذهنتان پیش بیاید که چرا من در یادگیری بر احساس و تمرکز تاکید میکنم.
هنرجویان عزیزم همچنان که می‌ ‌دانید حال خوش یا ناراحتیمون‌از احساسمون سرچشمه میگیر.هنر
رابطه مستقیم با احساس دارد یعنی چه؟
یعنی وقتی ما احساس بی حوصله‌ی داشته باشیم نمیتوانیم تمرین خوبی داشته باشیم و برعکس اگر احساس خوش و حال خوب داشته باشیم روی نوشتن ما تاثیر بسزایی دارد و در ضمن اینکه این احساس خوش ما به بیننده هم منتقل میشود.
وهنرمند با احساسش زندگی میکند.
نکته بعدی تمرکز هست.
همانطور که قبلا اشاره کردم تمرکز هم در نوشتن مهم است هم یادگیری بهتر و موثر تر است.

جهت هرگونه سوال راجع به آموزش خوشنویسی 09133518360 یا هماهنگی جهت شرکت در کلاس های آنلاین یا حضوری با من در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =